Всеки един сайт трябва да започне своя живот на "бял лист хартия", само че на компютър.Този начин на работа дава възможност лесно и бързо да се направи прототип, с който се придобива ясна представа за това, как ще изглежда един сайт на компютър, таблет, телефон. Също така, това първоначално прототипиране дава възможност на поръчвателя на услугата, да придобие ясна представа за това, как ще изглежда готовият продукт. Използвам лицензирани програми, снимки, шрифтове, няма да имате опасение за по-нататъчни проблеми с copright законите.
Adobe XD
Всеки един дизайн, ще бъде онлайн. Така лесно ще може да проследите изграждането на визията.
UI елементи
Елементите на потребителския интерфейс са основните градивни елементи за всички приложения. Те са отговорни за взаимодействието между потребителя и приложението. Те са това, което позволява ефективна навигация на потребителите.
Adobe XD
Soft UI - дори и бутоните на сайта ви, може да са уникални и неповторими.
Графични елементи
Елементите на дизайна са основните аспекти на всеки визуален дизайн, които включват форма, цвят, пространство, линия, стойност и текстура. Използвайки тези елементите на дизайна, се създадава изображение, което може да предаде определено настроение, да привлече окото в определена посока или да предизвика редица чувства.
Adobe Photoshop
Be different - stand out from the rest.
Лого
Професионално проектираното лого е резултат от процес, наречен дизайнерска фуния. Много идеи се изливат в горната част на фунията, за да се стигне до отличен дизайн в крайна сметка. Така че има много повече работа, която влиза в дизайна на лого, отколкото може да се оцени, когато се гледа резултатът.
Adobe Illustrator
Логото трябва да съвпада с отрасала на бизнеса.В този случай- фирма за климатици.
3d дизайн
3D моделирането се използва в различни индустрии като филми, анимация и игри, интериорен дизайн и архитектура. 3D ми позволява да създавам сцени с огромен реализъм. И в последните игри и филми, компютърно генерирани обекти се комбинират с фотографски фон, за да засилят допълнително илюзията.Технологиите в днешно време ми позволвят по-бързи и по-ефективно да създавам продукти с голяма реланост, но на цена достъпна за малкия бизнес. Oт статична фигура за банери или лого до цялостна 3d реклама за интернет или телевизия.
3d модел от снимка
Фотограметрията е изкуството и науката за извличане на 3D информация от снимки. Процесът включва заснемане на припокриващи се снимки на обект, структура или пространство и преобразуването им в 2D или 3D цифрови модели.
фотограметрия
Изображението става 3д
Видео реклама
Това е видеоклип, който обикновено популяризира продукт, услуга или марка. Целта на видеореклама е да повиши информираността, да придобие нови потенциални клиенти, да подхранва съществуващите и да увеличи реализациите в социалните мрежи, като например в месинджър история.Използването на лицензирани клипове и музика е от изключително значние, за да може всеки един продукт да бъде използван без страх от легални последствия и глоби.
Premier Pro
Изображението става 3д
Бранд дизайн и бранд идентичност
На съвременния пазар, където онлайн търговците на дребно и семейните магазинчета се надпреварват за клиенти, да се откроите е важно за създаването на успешен бранд. Това означава, че идентичността на бранда, личността на бранда ви и визуалният език, който изразява тази личност, са по-важни от всякога. Независимо дали създавате нов бранд, или извършвате ребрандиране на текущата си компания, обмислянето на ръководство на бранда ви ще помогне да поддържате имиджа си последователен в печатните, уеб и мобилните канали. Дизайнът на логото ви, цветовата палитра и шрифтовете, използвани във визитки, уеб сайтове, опаковки и табелки, трябва да бъдат синхронизирани във всички допирни точки с клиенти. Колкото по-координирана и последователна е идентичността на бранда ви, толкова по-траен, разпознаваем и доходоносен ще бъде имиджът й.
Идентичността на марката са видимите елементи на марката, като цвят, дизайн и лого, които идентифицират и отличават марката в съзнанието на потребителите. Идентичността на марката е различна от имиджа на марката. Първото съответства на намерението зад марката и начина, по който една компания прави следното – всичко това, за да култивира определен образ в съзнанието на потребителите.